תוכנית להתחדשות עירונית לאורך הכניסה לעיר חולון מכיוון תל אביב משני צידיה של שדרות קוגל. מטרת התוכנית היא יצירת כניסה משמעותית לעיר וזאת למרות צמצום השטחים הפתוחים בעקבות העברת קו הרכבת הקלה במרכזה.
השדרה ממלאת תפקיד של מספר חללים עירוניים פתוחים:כיכר עירונית, גן שכונתי וגן לינארי תוך שמירה על הזיכרון האירגוני של הנכנסים לעיר כרצועה ירוקה.
בבסיס פיתוח השדרה הושם דגש מרכזי על פעילות קהילתית. עם זאת חוזקו מוקדי המסחר והתעסוקה יחד עם פיתוח אזור תחנה הרכבת הקלה בלב הפרויקט . המרחב הפתוח חולק לשלוש "רצועות" פעילות: רצועה ראשונה סמוכה לחזיתות ומשמשת להליכה ומפגש. רצועה שנייה משמשת לפעילות של מפגש שהייה ומשחק. ורצועה שלישית ירוקה ובה עצים, צמחיה ומדשאות. רצועה זו משמשת גם להשהיית מי נגר.
עקרון פיתוח בר קיימא בא לידי ביטוי בנסיון אמיתי לשמירה על מרבית העצים. לשם כך מופו כך העצים וקטרי השורשים שלהם. גבולות מתחמי הבינוי והמבנים המוצעים תוכננו בהלימה למיפוי זה. במתחמי הבינוי סומנו אזורים בהם ניתן לחפור ולהשהות מי נגר. התוכנית מחייבת בתי גידול עמוקים והמשכיים לעצים מוצעים על גגות החניונים.
שימור וחיזוק ההליכתיות והקישוריות של תנועת הולכי הרגל לאורך השדרה ומשני צידי ציר קוגל נעשה זאת על ידי פריצת רחוב חדש, התווית מעברי חצייה נוספים על קוגל וחיבור חדש בין רחוב הגלעד עם רחוב שנקר . התכנית מציעה שמירה ופיתוח מעברים להולכי רגל .צוות התכנון בהובלת משרד אלונים גורביץ'- אדריכלות ובינוי ערים.